ad1
טכנולוגיה

IBM Planning Analytics: סיפור לקוח – ליבי טכנולוגיות

מי מאיתנו לא "התייבש על הקו" של שירות לקוחות טלפוני כלשהו? השאיפה למענה מהיר ויעיל משותפת לכולם – לא רק ללקוח המתוסכל אלא גם לנותן השירות, בין אם מדובר בבנקאות, ביטוח, שירותי בריאות או שירות אזרחי. מוקדי שירות טלפוני יעילים עם אנשי צוות מיומנים יכולים לתרום באופן משמעותי להצלחה העסקית ולתדמית של ארגונים כיעילים ושירותיים. […]

הפוסט IBM Planning Analytics: סיפור לקוח – ליבי טכנולוגיות הופיע ראשון באנשים ומחשבים – פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות

מאמרים דומים

Back to top button