ad1
טכנולוגיה

"פשטות מערך התקשורת – גלגל ההצלה למנהלי התשתיות"

"הדרישה לעוד ועוד רוחב פס בארגונים, לצד הצורך לצמצום עלויות התפעול של התשתיות בכלל ותשתיות התקשורת בפרט, מקדמת ארגונים לעבר מיכון של תהליכים. ארגונים נדרשים להתמודד עם כלל האתגרים הללו על ידי הענקת פשטות לתהליכים, כי כאשר הרשת מסובכת מדי – הבעיות פורחות. הטמעת פשטות במערך התקשורת הארגוני היא גלגל ההצלה למנהלי התשתיות והתקשורת", כך אמר דטלב קנירים, סגן נשיא אריסטה לאזור EMEA.

קנירים היה דובר המפתח בכנס Cloud Builders Tel Aviv 2022. האירוע נערך היום (ד'), בהפקת אנשים ומחשבים, באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות נציגים של לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדבריו, "עולם התקשורת הארגוני כולל מערכות רבות, התקנים ורכיבים של יותר מאשר ספקית אחת, וכן ריבוי של מערכות הפעלה. כך, נוצר מצב שבו קשה עד בלתי אפשרי לנהל את כלל הציוד, המערכות ופתרונות התקשורת". הוא הוסיף כי "אנחנו מסייעים לארגונים באמצעות מערכות תקשורת מהירות ואמינות ומערכת ניהול ואנליטיקה אחת, אשר באמצעותה מנהלי התקשורת בארגונים יכולים לנהל את כלל תשתיות התקשורת".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

"אריסטה חווה צמיחה עקבית זה שנים", אמר קנירים. "בחמש השנים האחרונות חווינו גידול שנתי ממוצע של 30% בהיקף המכירות. יש לנו יותר מ-8,000 לקוחות ארגוניים, רבים מהם ארגוני ענק גלובליים. בפילוח ההכנסות, הדטה סנטר הוא ה-'סלון' שלנו – משם הגענו, ואזור זה מניב 60%-65% מכלל המכירות שלנו. הנפקת ציוד רישות לקמפוס מהווה 10%-15% מהפעילות שלנו, ועולם ה-'חוכמה', בניית פתרונות תקשורת מבוססי תוכנה ובינה מלאכותית, מהווה כרבע מפעילותנו". לדבריו, "מעט יותר משליש מהלקוחות שלנו הם ספקיות ענן גלובליות, ובהיקף דומה נמצאים ארגוני אנטרפרייז. התחום שבו אנחנו גדלים הוא ספקיות השירות, שמהוות 25%-30% מכלל הלקוחות שלנו. אנחנו מובילים בהיקף המבואות של 100-200-400 גיגה בשוק, עם נתח של 41.5%".

"במבט לעתיד", אמר, "אנחנו מרחיבים את כלל הפעילויות שלנו בעולם התקשורת. כך, על בסיס הרכישה שלנו מ-2020 את Awake Security אנחנו מעניקים לארגונים פתרון NDR (ר"ת Network detection and response). אין לנו כוונה לבנות פיירוולים, אלא לנטר את התעבורה, בלי שזו תושפע מרכיבי האבטחה. הפתרון שלנו נועד לחקות את המוח האנושי עם מנועי AI: הוא מזהה כוונות זדוניות ולומד אותן לאורך זמן, מספק לארגון נראות ותובנה מעמיקה יותר לגבי האיומים הקיימים, ומתווה דרכים כיצד להגיב אליהם. כך אנחנו מאפשרים נראות, ללא קשר איזה מכשיר, אפליקציה או משתמש ניגשים למשאב ארגוני, עם אבחון רציף עבור מגוון איומים, עיבוד אינספור נקודות של נתונים, מזהה חריגות או איומים, ותגובה – ובתוך שניות".

היערכות לבעיות בשרשרת האספקה

"סוגיה מאתגרת נוספת היא הבעיות בשרשרת האספקה, כהמשך להשפעת הקורונה על העולם" ציין קנירים. "נערכנו לכך מבעוד מועד ורכשנו מלאי ציוד בהיקף של שלושה מיליארד דולר. אנחנו ממשיכים להרחיב את יכולות הייצור בשלושת האתרים שלנו – סן חוזה בארצות הברית, גוודלחארה במקסיקו ופנאנג במלזיה – על מנת לענות לביקושים עתידיים".

מה באשר לישראל? קנירים סיים באומרו כי "יש לנו כאן מאות לקוחות ארגוניים. נמשיך להשקיע בישראל, בשל התועלת הכפולה – גם עבור הלקוחות המקומיים וגם על בסיס המשובים של הארגונים כאן, שהם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיה – לטובת הלקוחות בכלל העולם".

דטלב קנירים, סגן נשיא אריסטה לאזור EMEA.

הפוסט "פשטות מערך התקשורת – גלגל ההצלה למנהלי התשתיות" הופיע ראשון באנשים ומחשבים – פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות

מאמרים דומים

Back to top button