ad1
טכנולוגיה

מצטרפת למגמת הניוזלטרים למנויים: פייסבוק משיקה את בולטין

פייסבוק (Facebook) נכנסת למגרש המשחקים של הניוזלטרים למנויים: הודיעה על השקת שירות חדש בשם בולטין (Bulletin), שיאפשר ליוצרי תוכן לפרסם ניוזלטרים בתשלום או בחינם, שיפורסמו ברשת, יישלחו לתיבות המנויים וישותפו בפייסבוק. ה"דובדבן" עבור הכותבים: הרשת החברתית לא תגבה מהם עמלה, והכותבים יהיו בעלי הזכויות על עבודתם ועל רשימות המנויים, אבל, רק "בהשקה", לדברי פייסבוק. השירות החדש עדיין אינו מאפשר רישום של מנויים, ומתקיים בתצורת בטה.

בולטין הוא התשובה של פייסבוק למגמה הפופולרית הגוברת למוצרי ניוזלטרים למנויים, כמו Substack (שגובה 10% מבעלי התוכן על רישום המנויים) או ה-Review שטוויטר (Twitter) הכריזה עליו באחרונה (שגובה 5%).

הפלטפורמה החדשה "מתמקדת בהעצמת כותבים עצמאים כדי לסייע להם להגיע לקהלים חדשים ולחזק את עסקיהם", אמר מארק צוקרברג בשיחה בנושא ההשקה. הוא ציין כי שירות בולטין הוא חלק ממשימתה של פייסבוק להמשיך לספק כלים שמגדילים את הכנסותיהם של יוצרים. "המטרה כאן בחברה היא לתמוך בסופו של דבר במיליוני אנשים שעושים עבודה יצירתית".

לכבוד ההשקה הצטרפו לשירות דמויות ידועות שכותבים על מגוון נושאים, כמו ספורט, פיננסים, מדע ורפואה, בהן מלקולם גלאדוול – עיתונאי, סופר ונואם קנדי, כותב בניו יורק טיימס מאז 1996, טאן פראנס – מעצב אופנה אמריקני-בריטי, סופר ואישיות טלוויזיונית, אחד מן הגברים המוסלמים הראשונים הגאים שיצא מן הארון בטלוויזיה, וארין אנדרוס – שדרנית ספורט אמריקנית, שחקנית ואישיות טלוויזיונית. החברה הודיעה כי תוסיף בעתיד כותבים נוספים.

עוד שירות מבית פייסבוק: בולטין. צילום: BigStock

הפוסט מצטרפת למגמת הניוזלטרים למנויים: פייסבוק משיקה את בולטין הופיע ראשון באנשים ומחשבים – פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות

מאמרים דומים

Back to top button