ad1
טכנולוגיה

מי עושה טיזינג למנכ"לי חברות ההיי-טק?

שלטי חוצות גדולים, שמוקמו באחרונה מול חברות טכנולוגיה, פונים למנהליהן ומציעים להם להכיר טכנולוגיה חדשה, פיתוח חדש, פריצת דרך חדשה ועוד. תעשיית ההיי-טק מנסה להבין: מי עומד מאחורי המהלך ומה מטרתו?

"אסף רפפורט, תכיר טכנולוגיה חדשה", פונה שלט ענק בדרך פתח-תקווה בתל-אביב אל מנכ"ל וויז (WIZ). עובדות ועובדי היי-טק מדברים מהבוקר (ב') על שלטים רבים מסוג זה, שהוצבו במרכז תל-אביב, בנתיבי איילון, בהרצליה פיתוח, ברעננה ובעוד מוקדים. המשותף ביניהם הוא שהשלטים ממוקמים בסמוך לחברות הטכנולוגיה, שאל מנהליהן הם פונים.

האם מדובר במוצר שנועד לסייע לאקוסיסטם הטכנולוגי? בחברה מתחרה חדשה, שמנסה לבנות שם? או אולי בכלל קרן הון-סיכון שמחפשת את דרכה?

עובדי תעשיית ההיי-טק מנסים לפענח את מטרת הקמפיין. משימה קשה, לאור הפניות המגוונות של הטיזינג הפרסומי.

למנכ"ל וויקס (WIX) אומר השלט: "אבישי אברהמי, תכיר יצירה חדשה". למנכ"לית סאפ ישראל, אורנה קליינמן הומלץ גם כן להכיר טכנולוגיה חדשה, ולמנכ"ל אפספלייר הומלץ: "אורן קניאל, תכיר פיתוח חדש".

הבכירות והבכירים שאליהם פונים השלטים עדיין לא הגיבו ציבורית לקמפיין, אך בתעשייה עולה סקרנות מהולה בשעשוע מהמחשבה על תגובתם.

גם מי שעומד מאחורי הקמפיין עדיין לא נחשף, אבל ניתן להניח שזה יקרה בימים הקרובים, ולכשזה יקרה, נגלה מהי הטכנולוגיה החדשה שהובטחה לנו, או לפחות נגלה את מה שהבטיחו למנכ"לית פיוניר (Payoneer): "קרן לוי, תכירי הזדמנות חדשה".

דיילי ציפי צפתה, הסתקרנה ורצה לספר לכם

טיזינג פרסומי מרתק. שלטי החוצות הפונים למנכ"לי.ות חברות הטק.

הפוסט מי עושה טיזינג למנכ"לי חברות ההיי-טק? הופיע ראשון באנשים ומחשבים – פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות

מאמרים דומים

Back to top button