כבר לא צריך להיחפז בפניות לאלקסה – יש זמן לדבר בנחת

אחת המגבלות המרגיזות והמתסכלות של מי שעושים שימוש תדיר במוצרי הבית החכם של אמזון, המופעלים בעזרת העוזרת הקולית אלקסה, היא הזמן הקצרצר שניתן למשתמש לשאול את שאלתו עד שהעוזרת הקולית מפסיקה אותו באמצע המשפט.
כעת שיפרה אמזון את התכונה הזאת ומעניקה למשתמשי אלקסה שלה זמן נוסף כדי לבטא בלי חיפזון מיותר את השאלה או הבקשה, גם אם היא ארוכה. התכונה הזאת אינה מופעלת כברירת מחדל, ולכן המשתמשים צריכים להפעיל אותה ידנית.
אמזון עדכנה גם את גירסת ה-Android של אפליקציית אלקסה והוסיפה לה את היכולת להקליד בקשות או שאלות במקום לבטא אותן בקול – תכונה שקיימת באפליקציה ל-iOS מסוף שנת 2020, וקיימת כבר מזה זמן בסירי של אפל, בגוגל אסיסטנט וגם בקורטנה של מיקרוסופט וסוף סוף זוכה ל"צדק" בגירסת ה-Android, כאמור.
הפוסט כבר לא צריך להיחפז בפניות לאלקסה – יש זמן לדבר בנחת הופיע ראשון באנשים ומחשבים – פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות