ad1
טכנולוגיה

חוויית המשתמש וניטור אפליקטיבי מעמיק באמצעות דיינאטרייס – בפורום C3 בליסבון

אמיר הראל ממטריקס, המייצגת בישראל את דיינאטרייס (Dynatrace), מיקד את הרצאתו בפורום המנכ"לים והמנמ"רים C3 מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה בליסבון, בפלטפורמת הניטור דיינאטרייס, המספקת חוויית משתמש וניטור אפליקטיבי.

לדבריו, פלטפורמת הניטור של דיינאטרייס מאפשרת לממש בזמן קצר ובעלויות פרויקטליות מינוריות ניטור של פעילות לקוחות הקצה שלה ושל משתמשי הקצה. "באמצעות סוכן ייחודי, המנטר את השכבות השונות, מרמת מערכת ההפעלה ועד משתמשי הקצה ומנגנוני האוטומציההמערכת תבנה באופן אוטומטי מדדי התנהגות, תזהה באופן אוטומטי חריגות ותאפשר Root Cause מיידי באמצעות רכיבי בינה מלאכותית. בעידן של מורכבות טכנולוגיות וחשיבות גבוהה לחוויית משתמשי הקצה, יכולות אלו יאפשרו שליטה מלאה ושיפור בזמינות של המערכות", אמר הראל.

בנוסף, יתרונות המערכת כוללים, לדבריו:

1. טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, בעלת יכולות אוטומטית ייחודיות. "המשמעות היא חיסכון רב בכסף הן בהיבט המימוש והן בהיבט התחזוקה השוטפת הנדרשת במהלך השנים", ציין.

2. המערכת מספקת תמונה מלאה של כל המדדים (אפליקטיביים ותשתיתיים) באמצעות סוכן אחד (Full Stack), "שיספק לכם 'אמת אחת', המאפשרת טיפול בהתאם לתחומי האחריות".

3. פתרון המסוגל לנטר את כל המשתמשים, על כל הפעילויות שלהם, כל הזמן, ומאפשר לקבל תמונה מלאה ומפורטת. הראל ציין, כי "דיינאטרייס הוא הפתרון היחיד שמסוגל לספק ללקוח יכולת זו".

4. מנוע בינה מלאכותית, המקצר זמן טיפול בתקלות, מקל את עבודת המוקד ומסייע לתעדף תקלות. "המשמעות ליכולת זו", אמר, "היא חיסכון של זמן וכסף יחד עם שיפור השירות והפיכתו לפרואקטיבי".

5. שילוב מדדים עסקיים, כחלק ממערך ההתראות עבור גורמים שונים בארגון.

6. תומך במגוון עצום של טכנולוגיות.

אמיר הראל, מטריקס.

הפוסט חוויית המשתמש וניטור אפליקטיבי מעמיק באמצעות דיינאטרייס – בפורום C3 בליסבון הופיע ראשון באנשים ומחשבים – פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות

מאמרים דומים

Back to top button