ad1
טכנולוגיה

המותג X מופץ יותר ויותר כלוגו החדש של טוויטר

המיתוג מחדש של טוויטר כ-X, אותו השיק הבעלים, אילון מאסק, בשבוע שעבר (ב'), כבר תופס יותר ויותר תאוצה. כעת השם החדש של חברת המדיה החברתית הותיקה מופיע כבר גם מעל בניין המטה הראשי שלה, והוא גם החליף כבר את דמות הציפור הכחולה המפורסמת, הן ביישומים בניידים והן בגרסת שולחן העבודה של הפלטפורמה.

השלט הענק ועליו האות X, שהותקן ביום ו' על גג מטה החברה במרכז העיר סן פרנסיסקו, אפילו זכה לתגובה מוניציפלית – העיר פתחה בתלונה ובחקירה עקב ההתקנת השלט, שנחשדת כלא חוקית או מאושרת. גורמים בעירייה טוענים כי החלפת אותיות או סמלים על בניינים, או הקמת שלט על גבי שלט אחר, מחייבות היתר עירוני, מטעמי עיצוב ובטיחות. מה שלא קרה בהחלפת הלוגו של טוויטר, לפי הטענות.

על פי סוכנות הידיעות AP, האות X בממדי הענק הופיעה על גג הבניין בסופ"ש, על אף שביום ב' האחרון, בו הוכרז על הרה-מיתוג, משטרת סן פרנסיסקו עצרה את העובדים שפעלו כדי להסיר את הציפור והלוגו האיקוני של המותג כפי שהופיע במשך שנים על צד הבניין, וזאת משום שלדבריהם לא ננקטו פעולות בטיחות כדי לשמור על הולכי הרגל, בחשש שמשהו בעבודה בגובה ישתבש.

מאסק לא התרגש מטענות העירייה ופרסם פוסט חגיגי בפלטפורמה שלו, ובו שיתף סרטון שתיעד את השלט החדש כשהוא מואר באור יקרות. הוא כתב: "המטה שלנו בסן פרנסיסקו הלילה".

יצוין אגב כי מאסק אומר שהוא מעוניין שהמשתמשים בשירות שבבעלותו יחלו לכנות את הפוסטים שלהם 'אקסים' (Xs) במקום 'ציוצים'. לא בטוח שהוא יצליח לגרום לשינוי הזה, שאותו אי אפשר כנראה לכפות בכוח על איש.

דוחף את המיתוג מחדש בנמרצות גדולה. מאסק, הבעלים של X, לשעבר טוויטר.

הפוסט המותג X מופץ יותר ויותר כלוגו החדש של טוויטר הופיע ראשון באנשים ומחשבים – פורטל חדשות היי-טק, מיחשוב, טלקום, טכנולוגיות

מאמרים דומים

Back to top button